באתי, ראיתי, נדלקתי!

1002

אומר איש העסקים אשר אילוז על הבייבי שרכש לפני כשנתיים ומחצה – חברת "חתן כלה"

באתי, ראיתי, נדלקתי!
להשראה, טיפים ייחודיים והמלצות חמות עקבו אחרינו באינסטגרם!
מתחתנים 2011 
"באתי, ראיתי, נדלקתי"
 
אומר איש העסקים אשר אילוז על הבייבי שרכש לפני כשנתיים ומחצה חברת "חתן כלה" לדבריו, הן באתר האינטרנט של החברה ועל אחת כמה וכמה בקטלוג השנתי שמפיקה החברה, הוא מצא כר נרחב לפעילות מאתגרת "מעולם לא הסתנוורתי מפרסום אישי", הוא מעיד על עצמו, "אני עושה את מה שאני עושה בראש וראשונה למען הסיפוק האישי"
 
 
"על משקל הפתגם המוכר 'באתי, ראיתי, ניצחתי', אני יכול לומר באופן חד משמעי - ביחס לחברת 'חתן כלה' - שבאתי, ראיתי ונדלקתי. כאיש עסקים, ברור ומובן שהשיקול הכלכלי היה חשוב מאוד בעת רכישת החברה, אבל מהר מאוד נדלקתי על התחום הזה. מצאתי, הן באתר האינטרנט של החברה ועל אחת כמה וכמה בקטלוג השנתי שמפיקה החברה, כר נרחב לפעילות מאתגרת מאוד".

 

הדובר הוא איש העסקים אשר אילוז, מי שרכש את חברת "חתן כלה" לפני כשנתיים ומחצה, ומי שעומד מאחרי השינויים – הדרסטיים ממש – שהתחוללו בתקופה זו בחברה. אילוז, מעדיף אמנם לפזר את ההצלחה בקרב אנשי המקצוע השונים ששכר כדי לבצע את השינויים, אך כולם יודעים כי השינויים הם פרי החזון האישי שלו....
 
המילה מקצוענות, חוזרת ונשמעת שוב ושוב בשיחה עם אילוז. לדעתו מקצוענות היא הבסיס האמיתי לכל הצלחה. "בעולם העסקים כיום אין מקום לבינוניות", הוא מספר על השקפת העולם העסקית שלו, "מי שבינוני אינו יכול לשרוד לאורך זמן, על אחת כמה וכמה כשמדובר בענפים אותם אני מגדיר כנותני שירות. עברו הימים בהם ניתן לעבוד על לקוחות. בעולם העסקים כיום מהר מאוד מבחינים מי טוב, מקצועי, ועומד בהבטחותיו ומי מזייף. זו גם הסיבה שאחד הדברים הראשונים שעשיתי הוא לשלב בחברה אנשי מקצוע מיומנים בכל תחום ותחום. זו גם הסיבה שאנחנו מרבים בחברה לבצע סיעורי מוחות וניתוחי מצבים, כשהמטרה היא להתמקצע ולהתייעל ככל שניתן. אני מאמין שאת התוצאות ניתן לראות גם בקטלוג וגם בפורטל האינטרנט שלנו".

 

אילוז אינו רק נאה דורש, אלא בראש וראשונה נותן דוגמא אישית. בשנתיים וחצי שחלפו מאז רכש את חברת "חתן כלה", הוא למד את הענף ביסודיות. גם אם הוא עצמו אינו אוהב את ההגדרה הזאת, ניתן לקבוע חד משמעית שהוא הפך למומחה בתחום.
אילוז: "ענף החתונות בישראל הלך וגדל בשנים האחרונות באופן ניכר ולהערכתי הוא עוד לא אמר את המילה האחרונה. מדובר בענף שילך ויגדל בשנים הבאות. ההערכה היא ששוק החתונות בישראל מגלגל כיום סכומים הנעים בין 5 ל-8 מיליארד שקל בשנה. החשבון הזה פשוט אם לוקחים בחשבון שבישראל מתקיימות בין שלושים לארבעים אלף חתונות בשנה ושהעלות הממוצעת לכל חתונה מוערכת בכמאה אלף שקל. לכך יש להוסיף גם את הנתון האומר שסך המתנות בכל חתונה – בממוצע – נע בין שישים למאה אלף שקל".
שאלה: איך אתה מסביר את הגידול הזה בענף ועל סמך מה אתה קובע שבעתיד הענף הזה עוד ילך ויגדל?

 

אילוז: "יש לכך שלוש סיבות מרכזיות. ראשית: זמנים חדשים – זמירות חדשות. חלו תמורות בתחומים שונים בחברה הישראלית והן לא פסחו גם על ענף החתונות. הזוגות הצעירים הפכו בררניים יותר, הם הפכו מבינים יותר והם מוכנים לשלם על דברים איכותיים וייחודיים. מעבר לכך, אסור לשכוח שהמשק הישראלי בשנים האחרונות נמצא במצב טוב יחסית. היו תקופות שאנשים הצטמצמו. הם חששו לערוך חתונות גדולות וראוותניות. זה גם היה המצב בכל הקשור לגובה ההמחאות שקיבלו הזוגות מאורחי החתונה. בשנים האחרונות המשק יציב, חלה עליה ניכרת ברמת החיים של התושבים – ואנשים לא חוששים עוד לפתוח את הכיס. הסיבה השלישית, כך אני רואה זאת, היא האמונה ההולכת ומושרשת בקרב רבים מהזוגות הצעירים בכל הקשור למשפחה, ערכי משפחה, מסורת וכו'. אם בעבר זוגות רבים הסתפקו בחתונות קטנות, רק כדי לצאת ידי חובה, הרי כיום, רבים עומדים על כך לקיים חתונה כדת וכדין – על כל המשתמע מכך".  
שאלה: איך אתה מתייחס לדעה הנשמעת שזוגות צעירים רבים שואפים לקיים חתונה יקרה ולו רק כדי 


'להוציא עיניים' לאורחיהם?
אילוז: "אני לא בטוח שזה בדיוק המצב וגם אם כן, זה טבע האדם שרוצה להוכיח עד כמה הוא מוצלח ועד כמה הוא טוב יותר. אין בזה שום דבר רע. אני מאמין שרוב הזוגות מבקשים בראש וראשונה לקיים אירוע אותו הם עצמם לא ישכחו לעולם. אחרי הכל, מדובר באחד הימים החשובים ביותר בחייהם, אם לא החשוב ביותר. אם תוך כדי הם מצליחים להשאיר רושם על כל שאר האורחים – מה טוב. מה פסול בכך"?
 
0 תגובות