"להעלות חיוך על פניי אנשים"

153
"להעלות חיוך על פניי אנשים"
להשראה, טיפים ייחודיים והמלצות חמות עקבו אחרינו באינסטגרם!
 מה בדיוק התפקיד שאתה אמור לבצע במסגרת החברה?

ברנדס: "אני משמש כמנכ"ל החברה, אבל הגדרת התפקיד שלי מאוד ברורה -  'לפתוח דלתות' לחברה עצמה ובמקביל גם למקדמי המכירות של החברה. אני עושה זאת בדרך הייחודית שלי, תוך שאני מעלה חיוך על הגורמים השונים עימם אני בא במגע. ההסבר פשוט: אני מאמין שרובם של בעלי העסקים שיש להם קשר כזה או אחר לענף האירועים והחתונות מכירים אותי. אני גם מאמין שאין כמו חוש הומור כדי 'לשבור את הקרח' בעסקים. כאן, בנקודה זו בדיוק אני אמור לתרום. כפי שאמרתי, מדובר מבחינתי באתגר מקצועי ראשון במעלה. בנוסף, אני מנצל את הקשרים שיש לי בארץ ובעולם כדי להרחיב עד כמה שניתן את פעילות החברה. ממש לאחרונה התחלנו בשיווק החברה, באמצעי תקשורת ייחודיים המופצים בארצות צפון אמריקה, בקנדה לדוגמא. איחד היעדים שלי הוא לנסות ולהרחיב את מעגל הפצת הקטלוג, כך שיגיע לאירופה".  
 
"עסקים זו לא מילה גסה"

 
כאמור, התפקיד במסגרת חברת "חתן כלה", יהיה במקביל להמשך עיסוקיו של ננסי ברנדס כמוסיקאי וקומיקאי. הפרויקט המרכזי הבא שלו – עליו הוא שוקד כבר כמעט שנתיים – הוא מופע יחיד. לאחר המופע המשותף עם אפרת רותם ומירל רזניק ("קלסיקומדי") ועם שימי תבורי ("שחור על גבי לבן") הפעם יהיה זה ברנדס נטו. המופע אמור לצאת לדרך כבר בסוף חודש אוקטובר.
מעבר לכך שמדובר במופע מושקע מאוד, שיכלול גם פסנתר, מגוון של אביזרים מסרב ננסי ברנדס לחשוף את מה שאמור לכלול בערב שהוא רוקם. על מה שכן הוא מוכן לדבר זה על תפיסת העולם הייחודית שלו בכל הקשור להתנהלותו.  
"אני מרגיש שאני נמצא על הבמה מהרגע שאני קם בבוקר ועד הרגע שאני נכנס למיטה", הוא אומר-מסביר, "אני מרגיש שאני על הבמה גם שאני נפגש עם חברים לשיחה, או מנהל משא ומתן עסקי וגם כשאני יושב ברגע זה ומתראיין. אומרים ש'כל העולם במה ואנחנו השחקנים. במהלך השנים - בכל הדברים שאני עושה בחיים הצבתי לעצמי שני קווים אדומים שבשום פנים אין לי כוונה לחצות. הקו האדום הראשון זה לא להיות כפייתי – דהיינו לא לכפות את עצמי על הקהל או על האנשים שאני בא עימם במגע. והדבר השני זה לא להיות פתטי. במילים אחרות: לשמור על מכובדות ועל רמה ולא להיגרר למקומות עלובים".
- ובמקביל עסקים...
ברנדס: "כן, בהחלט. זה הליך טבעי ביותר שאין מה להתבייש בו. פעם, בעבר הרחוק, אמנים אולי התביישו שהם 'מוכרים את עצמם' – במרכאות כפולות, כמובן – ואת המוניטין שלהם. התקופה הזו עברה מהעולם ואפילו המכובדים ביותר מקרב האמנים – בארץ ועוד יותר מכך בעולם – מנצלים את המוניטין שלהם לקידום עסקים. כסף זו לא מילה גסה, גם לא עסקים. היום הכל מבוסס על עסקים. מי שחושב אחרת, לא חי בעולם הזה, או שהוא צבוע. אני חושב שמהות החיים זה לא כסף, אלא אהבה וזו הסיבה לכך שאני אוהב כסף. ההשתלבות שלי בחברת 'חתן כלה' הוא מהלך עסקי לכל דבר. יש כאן אינטרס כלכלי משותף לשני הצדדים. למה לא לנצל את זה? מעבר לכך, כפי שכבר אמרתי, אני מאמין באמינות החברה, בקטלוג האיכותי והמהודר שהיא מפיקה ובפורטל האינטרנט הייחודי והאטרקטיבי שלה. מדובר בדברים שעוזרים ומסייעים לבעלי העסקים מחד גיסא, ולציבור הרחב מאידך – וזה עושה טוב לכולם".         
             
0 תגובות