מותג ושמו דני מזרחי

141
לא לחינם מדבר דני מזרחי בהכללה – שלא לומר בזהירות רבה - על אותן שנים שעשה בענף
מותג ושמו דני מזרחי
להשראה, טיפים ייחודיים והמלצות חמות עקבו אחרינו באינסטגרם!
מתכון מנצח

לא לחינם מדבר דני מזרחי בהכללה – שלא לומר בזהירות רבה - על אותן שנים שעשה בענף האופנה בתפקידי ניהול בכירים. הסיבה: הרגישות המשפחתית בכל הקשור לרשת האופנה "ראש אינדיאני", שבשיא הצלחתה מנתה 72 סניפים ברחבי הארץ, ושבינתיים נמחקה כליל מהנוף.

דני מזרחי שמלות כלה התקופה ההיא היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, ואני לא מתכחש לה, מה עוד שאז גם, לפני 17 שנה, גיליתי את היכולות האישיות שיש בי כמעצב ופתחתי את בית האופנה הראשון שלי ברחוב דיזינגוף. לאחר מכן קרה מה שקרה, נאלצתי לסגור את העסק לכחצי שנה, ואז, לפני כשבע שים, הרבה בגלל לחץ מצד לקוחות, פתחתי אותו מחדש – הפעם כעצמאי לחלוטין".

optiontext


עם היד על הלב: אחרי 17 שנה אתה לא מרגיש קצת שחיקה? אתה לא מרגיש שבעצם אתה תקוע באותו מקום?

דני מזרחי: "ממש לא. ההפך הוא הנכון. מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שאף פעם לא נשאר תקוע במקום ותמיד מחפש כיוונים ורעיונות חדשים – הן מבחינת עיצובים, הן מבחינת סוגי בדים, והן מבחינת כיוונים שיווקיים. זה גם מעמד שיש לי כיום בענף שמחייב אותי להיות תמיד חדשני ומקורי, אבל זה בראש וראשונה השאיפה הפנימית שלי להוציא מתוכי את הטוב ביותר. למה ללכת רחוק? מעצב אחר בסדר גודל שלי, עם המוניטין שיש לי, היה בלי ספק לוקח לעצמו גלריה של עוזרים ומעצבים – ומסתפק בלתת את החסות שלו להתנהלות השוטפת. לא אצלי. מעבר לכך שאני ורק אני מעצב את הקולקציות שלי, אני מעורב אישית בכל שלב ושלב בתהליך הייצור. בנוסף, אני מעורב גם אישית במגע עם הלקוחות, כולל שלבי המדידות וההתאמה. אני לא רק מאמין שכך צריך להיות, אני גם מרגיש צורך פנימי לעשות את זה. אני פשוט אוהב את העבודה הזו. זה החיים שלי. זה פשוט חלק בלתי נפרד ממני. אני חושב שביום שייקחו ממני את המעורבות האובססיבית הזו ממני, זה יהיה היום העצוב ביותר בחיים שלי".

המוניטין הרב שנוצר לך בא לא מעט בזכות הסלבריטאיות שמעדיפות לרכוש אצלך את שמלות הערב או הכלה, וגם בזכות המעורבות שלך בתחרויות היופי השונות.

דני מזרחי:" כפי שכבר אמרתי, יחסי ציבור זה דבר חשוב, אבל מעולם לא נדחפתי לתקשורת. אנשי התקשורת הגיעו, בחנו את מה שיש לי להציע – ופרסמו. עם כל החשיבות הגדולה שיש לתקשורת, אני עדיין מאמין שבסופו של דבר מעצב נמדד באיכות ובמקוריות העבודה שלו. ושלא יהיו אי הבנות: את אותו יחס שאני מעניק לסלבריטאית כזו או אחרת, אני מעניק לכל לקוחה ולקוחה. מבחינתי זה לא משנה ממש. כל לקוח שבא לכאן כיוון שהוא מכבד את העבודה שלי, מקבל בחזרה ממני את מלוא הכבוד שמגיע לו. זה המוטו שלי ואני לא סוטה ממנו מילימטר אחד.
מוטו אחר שלי הוא לא לשקר ללקוח. אני מאמין שזכותו של הלקוח לא רק לקבל את מה שהוא רוצה, אלא גם לקבל את מלוא המידע הרלבנטי הקשור לעסקה המתבצעת. לכן, על פי השקפת עולמי העסקית 'המתכון' המנצח הוא נתינה באהבה, יחס אישי ואמון הדדי. אני מאמין שזה – בתוספת, כמובן, איכויות המוצרים שלי – הביאו אותי עד כאן".

"כאשר פתחתי את בית האופנה הראשון שלי ברחוב דיזינגוף בתל-אביב, זו בפירוש הייתה פריצת דרך בעולם האופנה הישראלי. אנשים בענף הרימו גבה. באותם ימים זה נראה כהרפתקה חסרת כל סיכוי"

"על פי השקפת עולמי העסקית 'המתכון' המנצח הוא נתינה באהבה, יחס אישי ואמון הדדי. אני מאמין שזה – בתוספת, כמובן, איכויות המוצרים שלי – הביאו אותי עד כאן"

"מעבר לכך שאני ורק אני מעצב את הקולקציות שלי, אני מעורב אישית בכל שלב ושלב בתהליך הייצור. בנוסף, אני מעורב גם אישית במגע עם הלקוחות, כולל שלבי המדידות וההתאמה"

יחסי ציבור זו תוספת חשובה, אבל לא הדבר החשוב ביותר. על פי השקפת עולמי, יחסי הציבור טובים זה כאשר לקוחה מרוצה ממליצה עלי בפני חברתה. מנקודה זו, כך אני מאמין, מתחיל ונגמר הכל"
0 תגובות