60 ובמצב מעולה

60 ובמצב מעולה

יצאת גבר!

התמדה, ניסיון והתחדשות מתמדת, הם "השילוש המקודש" שעל פיו מתנהל בית האופנה "סגל", החוגג השנה שישים להיווסדו כאשר הושלם המהפך בהרגלי ובאופי הלבוש של הגבר הישראלי, אופנת "סגל" הייתה כבר שם, עם המענה לסגנון הפוסט מודרניזם ועם כל המותגים המובילים בתחום – החל דולצ'ה וגבאנה, ג'סט קוואלי, קאנאלי, ואקסטה ועד ג'יאפרנקו פרה, לקוסט, ורסאצ'ה ג'ינס ועוד

קשה להאמין, אבל "אופנת סגל", מהמותגים הפופולאריים יותר בישראל כשמדובר באופנת גברים, חוגג בימים אלה 60 להקמתו. בבסיס ההצלחה עומד מה שמכונה הסגנון הפוסט מודרני - שילוב של שני פריטי לבוש מעולמות עיצובים שונים. הגבר הישראלי למד להתלבש אופנתי, ויותר מכך, הוא למד לאהוב להתלבש אופנתי", אומר הבעלים, שוקי סגל, תושב רמת-אביב גימל.

"אופנת סגל" אחד ממותגי האופנה היותר פופולאריים בשנים האחרונות בקרב גברים בישראל, חוגגת השנה יום הולדת 60 . קשה להאמין, אבל החנות, אשר הפכה זה מכבר מוקד עליה רגל לאנשי ציבור ואנשי עסקים, ספורטאים, דוגמנים ואנשי תקשורת, פתחה את שעריה – בדיוק באותו מקום - כבר בשנת 1946.
האגדה לבית סגל מספרת שהסב, יוסף ז"ל, עלה לישראל מפולין בשנת 1935 בצוותא רעייתו שרה. בשנה הראשונה שלו בפלשתינה הוא עבד בעבודות מזדמנות שונות. תחילה עבד כמלצר בבית הקפה "הוברמן" שהיה אחד מאתרי הבילוי היותר פופולאריים באותה תקופה, ואשר שכן על שפת ימה של העיר תל-אביב.

לאחר מכן נהג להסתובב בין בתי התושבים עם סוס ועגלה, ולמכור להם תפוזים. בשלב מאוחר יותר פתח ברחוב העליה 8 חנות נעליים – המשולבת בסנדלריה. ההצלחה הייתה ממנו והלאה, וכעבור פרק זמן לא ארוך הסב את החנות למשרד תיווך.
לאחר שגם עסקי התיווך כשלו, הסב יוסף את המקום לחנות לבגדי גברים והחל לסחור בעודפי ביגוד של הצבא האמריקאי – בעיקר מדי חאקי.
"זו הייתה תקופה אחרת לחלוטין", משחזר כיום הנכד, שוקי סגל, תושב שכונת רמת-אביב גימל, המנווט (בצוותא עם אחיו הבכור יעקב) את החנות הגדולה והמרווחת. "לא הייתה אז כלל מודעות לאופנה, לצבעים, לסוגי בד או לעונות. הבגדים היו כולם כמעט בשטאנץ אחד. היו שניים-שלושה צבעים בסיסיים. כל הבגדים היו באותו אורך. בחורף הלכו ארוך ובקיץ רק קיפלו את השרוולים. זה היה עולם אחר לחלוטין ממה שהיום".
- לפחות הוא החזיק מעמד מבחינה כלכלית.

שוקי סגל: "במשפחה מספרים שלא היה חסר הרבה וגם את העסק הזה הוא היה סוגר. במיוחד אמורים הדברים בתקופת הצנע, כאשר על האזרחים בישוב הוטלו הגבלות לרכישת מוצרים. סבא מכר את הסחורה שלו על פי ההקצאות – נקודות. לכל אזרח הקצתה הממשלה שני זוגות מכנסיים ושתי חולצות בשנה. רק לאחר תקופת הצנע התייצבה החנות מבחינה כלכלית. כל השאר זה כבר היסטוריה".

סוד ההצלחה: התמדה וניסיון

קשה להאמין שסבא יוסף סגל האמין באותן שנים שיום יבוא והחנות הקטנה שלו בדרום העיר תל-אביב תהפוך לקומפלקס בן 3 קומות (על שטח המשתרע על פני כ-800 מ"ר ) הכולל, בין היתר, גם מתפרה העומדת לרשות הלקוחות כדי לבצע את התיקונים הנדרשים.
קשה להאמין גם שסבא יוסף סגל חלם באותן שנים שביום מהימים יעבדו בעסק המשפחתי לא פחות מ-30 אנשי מכירות וחייטים, ושהעסק - אשר במהלך השנים גם פתח סניפים במספר נקודות בעיר - יגלגל מחזור כספים שנתי של כמה וכמה מיליוני שקלים.

שוקי סגל, הנכד: "כששואלים אותי על סוד ההצלחה שלנו, התשובה האחת והיחידה שלי היא התמדה וניסיון. קבענו לעצמנו מסלול – ואנו צועדים בו לכל אורך הדרך, תוך שאנו משתדלים כל העת להתעדכן ולהתחדש ומנצלים כמובן את ניסיון הרב שרכשנו במהלך השנים בתחום הספציפי הזה".

- איך נולד הקישור הזה בין אופנת סגל לספורטאים, בעיקר הכדורגלנים כמו חיים רביבו, אבי נימני, שביט אלימלך, יוסי אבקסיס ואחרים?
שוקי סגל: "זה היה קשר טבעי שנרקם במהלך השנים. החנות לא הייתה מפורסמת אולי כמו היום, אבל לאורך השנים היא יצרה לעצמה מוניטין בשל מבחר הדגמים – בעיקר חליפות גברים - שהיא הציעה. בוא אספר לך סיפור. חיים רביבו סיפר לנו שכילד, הוא נהג לנסוע פעמיים-שלוש בשבוע מאשדוד לתל-אביב לאימונים. תחנת האוטובוס שלו הייתה כאן ממש ממול. הוא סיפר שבכל פעם היה חולף ליד החנות ונשבע לעצמו שביום מהימים, כאשר יזכה לתהילה ויתאפשר לו מבחינה כלכלית, הוא יכנס לחנות וירכוש לעצמו חליפה. וכך אכן היה".
- זה אותו חיים רביבו שבשנת 2000 כיכב בסרטון הפרסומת שלכם, שלאחריו פרצתם אל התודעה הציבורית.
שוקי סגל: "אמת. אין ספק שסרטון הפרסומת שלנו עם חיים רביבו, אשר צולם בספרד, עת שיחק בשורות קבוצת סלטה ויגו, היווה עבורנו נקודת זינוק משמעותית, אם כי, וחשוב לי לציין זאת, היינו בשטח שנים ארוכות קודם לכן. זו לא הייתה הצלחה פתאומית כפי שאולי אנשים סבורים".

היו כבר שם
מבלי לזלזל בערך הפרסומי הרב של חיים רביבו ל"אופנת סגל", אין ספק שה"בום" הגדול העובר על בית האופנה בשנים האחרונות נובע בעיקר מהתמורות שחלו בהרגלי ובאופי הלבוש של הגבר הישראלי, ומהדיון האופנתי שהתקיים בתקשורת על דמות הגבר המטרוסקסואל.
כאשר המהפך הזה התרחש,"אופנת סגל" הייתה כבר שם, עם מגוון גדול של פריטי לבוש עדכניים מבית היוצר של המותגים המובילים בתחום כמו דולצ'ה וגבאנה, ג'סט קוואלי, קאנאלי, אקסטה, ג'יאפרנקו פרה, לקוסט, ורסאצ'ה ג'ינס ועוד.
אנשי אופנה מסבירים ש"אופנת סגל" נותנת מענה אולטימטיבי לסגנון הפוסט מודרניזם אצל הגברים הישראלים. הכוונה היא לאותו שילוב ייחודי של שני פריטי לבוש מעולמות עיצובים שונים. השילוב המוביל בסגנון הזה: מכנסי ג'ינס (המזוהים עם סגנון הקז'ואל, הלבוש היומיומי), בתוספת ז'קט אלגנטי מחליפה קלאסית בצבע שחור. "השילוב הזה", מסבירים אנשי האופנה, "יוצר מראה אחר, שמשדר סקס, ביטחון עצמי ומודעות לסטייל, ברוח המטרוסקסואל".
"הימים שחליפה רכשו רק לחתונה חלפו ואינם", מעיד שוקי סגל, "חלפו גם הימים שגברים רכשו לעצמם בגדים אך ורק לאירועים מיוחדים - או בערב ראש השנה, או בערב פסח. בעשור השנים האחרונות גברה המודעות אצל גברים בכל הקשור ללבוש – הרבה בזכות התקשורת. אם פעם, בעבר, חליפה הייתה מנת חלקם של אנשי ציבור או אנשי עסקים בלבד, הרי שכיום היא הפכה חלק אינטגראלי מקולקציית לבוש של כל גבר המכבד את עצמו".

מוסיף ואומר שוקי סגל: "המהפך הזה מתבטא לא רק בחליפות, אלא בכל פריט לבוש – החל מחגורות, דרך כותנות, טי-שרטים,הלבשה תחתונה וכו'. הגבר הישראלי למד להתלבש אופנתי, ויותר מכך, הוא למד לאהוב להתלבש אופנתי. הוא לא יסתפק, כמו בעבר, בסתם כותונת שיושבת עליו טוב, אלא ישאף לכותונות ממותגות. הוא לא יסתפק בסתם מכנסי ג'ינס ממותגים, אלא יבחר במכנסי ג'ינס ממותגים, לדוגמא עם שילובי עור, בהם הוא יכול לבטא את ייחודו".
- אם נניח בצד את הספורטאים והדוגמנים, הגבר הישראלי הממוצע, כפי שאתה בוודאי יודע, עולה במשקל ככל שהוא מתבגר. איך 'משחילים' אותו אל תוך חליפה מודרנית ומחויטת?
שוקי סגל: "התופעה הזו אכן קיימת. רבים מהגברים הישראלים ניחנים במידות גוף לא שגרתיות – וזאת בהגדרה מנומסת. כיוון שאנו מודעים לתופעה, אנו מייבאים ארצה – על פי הזמנה אישית של הלקוח - חליפות ממותגות עד מידה 62 . מאיטליה אנו מייבאים חליפות מיוחדות בהזמנה עד מידה 70! את ההתאמות האחרונות – התיקונים – עושים חייטים במתפרה אצלנו, בהכוונה ובייעוץ של סטייליסט שלנו, במה שאנו מכנים TAILOR MAID - מדידה אישית".

"סגל" הייתה כבר שם!


אבל לא רק. אחת הסיבות המרכזיות להצלחה הגדולה של אופנת "סגל" הן התמורות שחלו בשנים האחרונות בהרגלי ובאופי הלבוש של הגבר הישראלי, כמו גם מהדיון האופנתי שהתקיים בתקשורת על דמות הגבר המטרוסקסואל.

כאשר המהפך הזה התרחש,"אופנת סגל" הייתה כבר שם, עם מגוון גדול של פריטי לבוש עדכניים מבית היוצר של המותגים המובילים בתחום כמו דולצ'ה וגבאנה, ג'סט קוואלי, קאנאלי, אקסטה, ג'יאפרנקו פרה, לקוסט, ורסאצ'ה ג'ינס ועוד.

אנשי אופנה מסבירים ש"אופנת סגל" נותנת מענה אולטימטיבי לסגנון הפוסט מודרניזם אצל הגברים הישראלים. הכוונה היא לאותו שילוב ייחודי של שני פריטי לבוש מעולמות עיצובים שונים. השילוב המוביל בסגנון הזה: מכנסי ג'ינס (המזוהים עם סגנון הקז'ואל, הלבוש היומיומי), בתוספת ז'קט אלגנטי מחליפה קלאסית בצבע שחור. "השילוב הזה", מסבירים אנשי האופנה, "יוצר מראה אחר, שמשדר סקס, ביטחון עצמי ומודעות לסטייל, ברוח המטרוסקסואל".

"הימים שחליפה רכשו רק לחתונה חלפו ואינם", מעיד שוקי סגל, "חלפו גם הימים שגברים רכשו לעצמם בגדים אך ורק לאירועים מיוחדים - או בערב ראש השנה, או בערב פסח. בעשור השנים האחרונות גברה המודעות אצל גברים בכל הקשור ללבוש – הרבה בזכות התקשורת. אם פעם, בעבר, חליפה הייתה מנת חלקם של אנשי ציבור או אנשי עסקים בלבד, הרי שכיום היא הפכה חלק אינטגראלי מקולקציית לבוש של כל גבר המכבד את עצמו".

מוסיף ואומר שוקי סגל: "המהפך הזה מתבטא לא רק בחליפות, אלא בכל פריט לבוש – החל מחגורות, דרך כותנות, טי-שרטים, הלבשה תחתונה וכו'. הגבר הישראלי למד להתלבש אופנתי, ויותר מכך, הוא למד לאהוב להתלבש אופנתי. הוא לא יסתפק, כמו בעבר, בסתם כותונת שיושבת עליו טוב, אלא ישאף לכותונות ממותגות. הוא לא יסתפק בסתם מכנסי ג'ינס ממותגים, אלא יבחר במכנסי ג'ינס ממותגים, עם שילובי עור לדוגמא, בהם הוא יכול לבטא את מהותו וייחודו".

לדברי שוקי סגל, החליפות, בעיקר לחתנים, היו תמיד באופנה, אולם בעשור האחרון הם קיבלו כיוון חדש: צבעוני יותר, עם טקסטורות מיוחדות בבד, בדים איכותיים עם שילובים ייחודיים ביניהם. השנה, כובשות את השוק חליפות הפשתן. החליפות הלבנות והמחויטות (הנתפרות במיוחד עבור "סגל" באיטליה!) עשויות מפשתן בגוונים טבעיים: לבן, שמנת, טורקיז ותכלת ווש, עם חולצות גדולות ממדים הנלבשות מעל המכנסיים.

כיוון אחר שניתן יהיה למצוא השנה הם כמובן החליפות הממותגות, מבית דולצ'ה וגבאנה או ג'סט קוואלי. הלחיין הצעיר מבית המעצב רוברטו קבאלי נחשק במיוחד, וזאת בשל החולצות המכופתרות , הבדים יוצאי הדופן והטקסטורות המיוחדות.

 חבילת הכל כלול-קיארה אירועי בוטיק
חבילת הכל כלול

מבצע מיוחד שניתן על ידי קיארה אירועי בוטיק
175 שח לחבילת הכל כלול - מבצע חורף חם בקיארה

 חורף חם במאגיה אירועים-אולמי מאגיה
חורף חם במאגיה אירועים

מבצע מיוחד שניתן על ידי אולמי מאגיה
מבצעים לאירועי חורף חם במאגיה אירועים. הקדימו ושמרו את המועד שלכם לחורף 2018.

מה מביאים לחתונה?

כשזוג צעיר מחליט למסד את היחסים ביניהם ולהתחתן, הרי שזוהי שמחה גדולה ולכן הבחירה היא גם לציין זאת בשיתוף עם כל הקרובים והאהובים. אירוע החתונה, מלבד היותו אירוע משמח ומשמעותי עבור החתן והכלה

הטרנדים באיפור כלות חורף 2014

המראה הטבעי - הוא המראה השולט בתחום האיפור בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט דוגמניות ומפורסמות הבוחרות במראה זה.

 מראה האיילנר הנצחי-נשים חזקות שהכתיבו טרנדים של איפור נצחי

ישראל מור שמלות כלה

ישראל מור בעל רזומה עשיר בבתי אופנה גדולים בחו"ל, מציג שמלות כלה מפוארות, ייחודיות, מרשימות ואיכותיות, מאמין ביחס אישי ולבבי, כנסי להתרשמות.

הכוכב החדש של הערב

שימו לב! הכוכב החדש של הערב, זה ללא ספק קטע, תאי צילום בחתונות בר מצווה או בת מצווה אטרקציה מיוחדת שמשאירה מזכרת מדהימה מרגע האמת של האירוע