טרנד חדש בעולם הפקת האירועים- אירועים ממותגים!

1050
 כולם כבר מדברים על הטרנד החדש שחדר בסערה אל עולם עיצוב האירועים: אירוע ממותג. יותר ויותר בעלי שמחה, חברות ומפיקים המבקשים שהאירוע שלהם יהיה בלתי נשכח הכירו בכוחו של המיתוג. בעזרת מיתוג האירוע...
טרנד חדש בעולם הפקת האירועים- אירועים ממותגים!
להשראה, טיפים ייחודיים והמלצות חמות עקבו אחרינו באינסטגרם!
אירוע+
 
טרנד חדש בעולם הפקת האירועים- אירועים ממותגים!
כולם כבר מדברים על הטרנד החדש שחדר בסערה אל עולם עיצוב האירועים: אירוע ממותג. יותר ויותר בעלי שמחה, חברות ומפיקים המבקשים שהאירוע שלהם יהיה בלתי נשכח הכירו בכוחו של המיתוג. בעזרת מיתוג האירוע ושימוש באלמטנים כמו מוצרי פרסום ודברים בסגנון, גם אירוע סטנדרטי הופך למיוחד מקורי, מבודל ועוצמתי. מסתבר שהיום למתג זה קל מתמיד פשוט פונים לחברת מיתוג המתמחה במיתוג אירועים. אז למי שעוד לא שמע במה מדובר, מומלץ להתעדכן.
 
optiontext

לא פעם כאשר ניגשים להפקת אירוע מוצאים את עצמם המפיקים יוצרים העתק של האירוע הקודם. נכון, קשה לבדל בין אירוע לאירוע, דרישות בעל השמחה הן אותן דרישות, הגימיקים אותם גימיקים, ה מופעים ואטרקציות לאירועים אותן אטרקציות כך גם גן האירועים והצלם... אז איך בכל זאת מפיקים אירוע של פעם בחיים? חוויה שלא דומה לקודמתה, שכולם יזכרו וידברו עליה לאורך זמן? איך מבדלים בין אירוע לאירוע? איך יוצקים לאירוע תוכן מקורי והופכים אותו לאישי? אז לפני שאתם הולכים לאיבוד בתוך ים הגימיקים והאטרקציות המפתות, כדאי שתיקחו בחשבון שמיתוג חזותי נכון של הסיפור הייחודי לאירוע הא שמבדל בינו לבין האחרים, וחובה על המפיק להביאו לידי ביטוי בעזרת האלמנטים הויזואליים המלווים את החתונה: הזמנות, שלטי הכוונה, תגי הושבה, תגיות לבקבוקי אלכוהול, מזכרות, כתובה, מצגת חתונה, אלבום תמונות וכל רעיון אחר שתרצו שיישא את אופי האירוע. מיתוג האירוע בשונה לעיצובו, הינו יצירת שפה אחידה לכל האלמנטים הגרפיים בהפקת האירוע. בעזרת עיצוב מותאם אישית, ניתן לצבוע את האירוע ברעיון ייחודי שילווה את כל שלבי האירוע ויהפוך אותו למקורי ואחר.


בחירת קונספט
 
קונספט הוא מושג שבא מעולם הפרסום והשיווק, מה לאירועים ולקונספט? ולמה צריך קונספט?
קונספט הוא רעיון, לעניינינו זוהי שפה חזותית אחידה וברורה עם מסר ספציפי, שילווה את האירוע בכל שלב, החל מעיצוב ההזמנה ועד לעיצוב אלבום התמונות. הקונספט יוצק תוכן לאירוע באמצעותו האורחים יספגו את החוויה, זו יכולה להיות חוויה הבנויה מחוויות עבר, מקווי אישיות, מאהבות ותחביבים, משיר  ואפילו מתמונה אין סוף לרעיונות שניתן לייצר.

ואם אין קונספט לאירוע מה עושים?
 
יש לקוחות שפונים אל חברת המיתוג מאד מגובשים ויודעים בדיוק מי הם מה הם ואיך האירוע אמור להיראות, ויש את אלו שלא, וזה בסדר! במקרה הזה בחברת המיתוג מגבשים קונספט ע"י סיעור מוחות יחד עם הלקוח, לקוח פרטי יספר על עצמו מי הוא מה הוא ולפי האישיות והסיפור האישי שלו החברה תגבש רעיון. חברה או מפיק יכולים לספר על האירוע, מטרתו, האורחים, מה אמור לשדר האירוע וכו'. חשוב שבסיום התהליך תגיש החברה הממתגת 2 סקיצות לאלמנט שנבחר (הזמנה או שילוט למשל) מתוכן הלקוח יבחר את זה שמעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. התהליך זהה לתהליך גיבוש קונספט לקמפיין ע"י משרד פרסום.
 
כל רעיון אפשר לתרגם לקונספט?

חברה למיתוג אירועים מתמחה בתרגום הרעיון שלכם לקונספט ולעיצוב. חשוב לבחור חברה מתמחה שמבחינתה המשמעות של המיתוג היא להפוך את האירוע שלכם לחגיגי מקורי מושקע, ותשכיל לספר את הסיפור שלכם ביצירתיות המרבית.
שימו לב כי לא די בעיצוב הזמנה או תפריט כדי להפוך אירוע למותג, כמה שיותר אלמנטים באירוע, יבטיחו את הזכירות של האירוע ויגדילו את אפקט ה"וואו" ולכן בחירת האלמנטים היא צעד חשוב בתהליך. מיתוג מלא כולל מינימום הזמנה, תגי הושבה, תפריט ואלבום. כמובן שניתן תמיד להוסיף תגיות לבקבוקי אלכוהול, מזכרת מהאירוע (מגנטים, לוחות שנה עם תמונה מהאירוע, קופסת שוקולד או כל רעיון), פוסטר לתלייה בבית ועוד. כאשר כל אלו מדברים באותה שפה, הם ייתנו לאירוע עוצמה, עומק, את המימד הנוסף שיהפוך את האירוע למותג.
0 תגובות